טטיאנה

קטגוריה: אמיתי
מאת: לרשומים בלבד הרשם עכשיו חינם
שינוי גודל טקסט: קטן בינוני גדול

buy albuterol for nebulizer online

lasix

lasix read here
div>אני בחור בן 23 דתל"ש ממוצא אירופאי וגר באיזור ירושלים, ואני רוצה לספר לכם על קיץ 98'. ובכן, מזמן כבר גליתי את היתרון שלי על הישראלי הממוצע בזה שאני מדבר אנגלית שוטפת ללא מבטא ונראה יותר גרמני מאשר ישראלי. יש לי גם דרכון זר וכל זה נותן לי גישה למקומות שרבים יכולים רק לחלום עליהם, גישה לסצנת התרמילאים בעיר העתיקה בירושלים. ב 98' לפני האינתיפדה שהבריחה את כל התיירים מכאן, אכסניות העיר העתיקה בירושלים (וגם כמה באיזור תל-אביב) היו מלאות בתיירים ובעיקר בתיירות. חברים אם אני אגיד לכם ששנות ה-70 עדיין לא נגמרו תאמינו לי? בחורות מכל קצוות תבל יפייפיות בעלות גוף שיכול לשגע את הנזיר הכי אדוק, מסתובבות יחפות ללא חזיות בחצאיות מעטפת בצבעים בוהקים. כל אחת כזאת, בנוסף לגוף גם בעלת השכלה ובעלת אידיאלים וראש על הכתפיים מגיעה לארץ עם תרמיל על הגב וללא הגבלת זמן רק לברוח לקצת מהלחץ. החיים בעיר העתיקה עולים גרושים, ורבות נשארות כאן כמה חודשים. האכסניות המדוברות הן ממש גן עדן כאן באמצע הסימטאות המטונפים של ירושלים. החדרים עולים 18 שקל ללילה בחדר עם עוד חמישה, אין חדרים נפרדים, ואפילו המקלחות בכמה מהם משותפים לשני המינים. בלילות שישי מסיבות עד אור הבוקר 10 שקל שתה ככל יכולתך, ותאמינו לי היכולת גבוהה. אין איסור אחד מעשרת הדיברות שלא מופר שם מדי לילה. אבל מה שרוב המקומות האלו בבעלות ערבים ורוב האוכלוסיה הלא תיירית הם ערבים. אז בנוסף לחרמנות היתה לי גם תחושת שליחות לאומית. אסור שנכס כזה ייפול לידי האוייב!!! אני אספר לכם על אחת שהייתה החוויה הכי טובה שלי עד היום. טטיאנה. אחרי לילה שחזרתי בטרמפים ממסלול באיזור מצפה שלמה בדרום עשיתי צ'ק אין באכסניה האהובה עלי. עשיתי מקלחת זריזה ונכנסתי לישון. בבוקר התלבטתי אם לרדת לארוחת הבוקר ובסוף הצלחתי לגרד את עצמי מהמיטה. איך שאני נכנס לחדר אני קולט אותה, יושבת ומדברת עם תייר ממדינה אפריקאית כלשהי. אני לוקח את הצלחת ומתיישב ליד השולחן. אחרי דקה אני כבר שולט בשיחה והבחור המסכן שדיבר איתה קודם אומר שיש לו סידורים והולך. במהלך ארוחת הבוקר פשוט לא יכולתי להוריד את עיניי ממנה. בדרך כלל לוקח לי יומיים-שלושה לסדר מצב שאפשר לספר לה שאני בעצם ישראלי ולהציע לה טיול מודרך במחוזות הנסתרים של ארצינו. בנחלים בשמורות ובכל מיני פינות נסתרות בערים. אבל איתה זה היה שונה. יצאנו למדרחוב ובאותו יום היה חום אימים אז החלטנו לרדת לליפתה לטבול במעיין. עשינו קניות והבאנו שקשי"ם ואוהל אם ייתחשק להעביר שם את הלילה. במשך היום גיליתי שהיא סטודנטית לכלכלה וניהול באוניברסיטת אמסטרדם, ורקדנית בלט מקצועית. בקיצור ירדנו למעיין וכמו תמיד היו שם צירוף ירושלמי של תמהונים, דתיים, וזוגות חילונים. עברנו לבגדי ים ותוך כדי שאני שומר שהדתיים לא יעיפו עליה אבנים העפתי מבט עליה. וואו, היא בערך מטר שבעים וחמש, עיניים כחולות/ירוקות, שיער שטני טבעי, שפתיים חושניים, שדיים קטנות וזקורות עם פטמות חצופות, אגן מושלם ותחת בדיוק לפי הוראות היצרן. גוף כזה נדיר למצוא עם ראש כזה אבל היה לה הכל. אחרי שנכנסנו לשחיה ואחרי שרוב המציקים המשיכו הלאה נשכבנו על המגבות שסחבנו מהאכסניה והגיע שלב קרם השיזוף. זהו השלב המכריע. ובלי מילים התחלתי למרוח לה קרף שיזוף על הגב והכתפיים. לאט לאט גולש בחושניות למטה וממש בטיבעיות הזזתי את בגד הים הצידה. היה לה כוס יפיפה עם מעט שערות לאורכו ושתי השפתיים מעוצבות בצורה מושלמת עם הירכיים. ממש יצירת אומנות. נגמר לי הקרם ולקחתי את הבקבוק שהיה במים הקרים ושפכתי קצת על האצבעות. העברתי את האצבע לאורכה מודד בכל רגע את הנשימות ומתאים את עצמי לקצב שלה. הדגדגן החל להתנפח ותנועות האגן שלה הדריכו בעדינות את האצבע שלי לתוכה. תוך כדי כך כשהזין שלי החל לעמוד והנוזלים שלה תפסו את מקום קרם השיזוף שמתי לב שיש לנו קהל צופים נלהב שמיד הסתלקו כשהרמתי את הראש. החלטנו להעביר שם את הלילה ונכנסנו לשחות שוב. באותו ערב היה שם זוג שמשום מה החליט להתחתן שם למטה בשמורה. והם הזמינו אותנו לבוא למסיבה ליד הח'רבה האחרונה על השביל. היתארגנו ללילה השארנו את הדברים באחד הח'רבות לבשתי שרוול לבן וגופייה והיא מכנס קצר וגופיה ויצאנו. היה שם הפקה מדהימה קימזיץ ענקי עם כבש שלם על מוט מתבשל גיטרות וכולם יושבים על מחצלות והיין זרם יותר ממי המעיין הסמוך. תוך כדי הריקוד מתי שהוא במהלך הלילה איזה מגע עבר בינינו ומתחת לגופיה שלה ראיתי את הפטמות הזקורות ופתאום הגוף שלה החל לנוע בקצב והיא רוקדת מולי מדי פעם מתחככת בי לא יכולתי להתאפק והמחשבה על טטיאנה גומרת ומתכווצת על הזין שלי הטריפה אותי. בסוף הריקוד ניגשנו להגיד מזל טוב והתחלנו לחזור לעבר הבית. יותר מוקדם בערב ברחתי לכמה דקות וסידרתי את החדר. זה היה בית אבנים טורכי בתקרה היה חור שדרכו ניתן היה לראות את הירח. מרפסת שצופה לעבר הוואדי והשקיעה וחלון ענק לזריחה. סידרתי נרות בישול כאלו בכל החריצים שבקירות מסביב למזרן על הרצפה ובכל מקום אפשרי. הדלקתי קטורת ווניל. ונכנסתי איתה פנימה. לקחתי אותה ביד לעבר המזרן ונעמדתי מולה. לאט לאט הורדתי לה את הגופיה וזרקתי אותו הצידה. העברתי את האצבעות שלי מהצוואר למטה מסובב אותם בעדינות מסביב לפטמות בקצב לא אחיד יורד לעבר הבטן ועולה שוב, מעביר אצבע על השפתיים שלה. ואז מפסיק. אני מוריד את הגופייה שלי ועומד מולה כמה שניות בלי לזוז. אז שנינו בתיאום ללא תיאום יורדים למזרן. הורדתי לה את השרוול והיא לי ונשארנו בתחתון מחובקים על המזרן. דיברנו קצת ובסוף היא אמרה לי שלא לדאוג אם היא בוכה כשהיא גומרת. זה קורה לי היא אמרה. הורדתי לה את התחתון ואז לעצמי. הזין שלי נעמד מיד והיא כבר היתה רטובה חצי לילה. העברתי אצבעות על גופה ורכנתי לנשק אותה נשיקות עדינות עם וויש עדין עם הזיפים. וככה בקצב לא אחיד מהר ואז לאט הטרפתי אותה ואת עצמי. והיא שוכבת שם ומתענגת. יש כאלו שאוהבים שהאישה נוגעת, מוצצת וכאלו אבל אני אוהב לגעת בה. כשהיא בידיים שלי אני שולט בתנועות. לומד מהנשימות ומתנועות הגוף והירכיים בדיוק מה היא אוהבת ואז מענג אותה. זה מדליק אותי. הלימוד והביצוע. כל אישה זה אתגר חדש. לזיין כל אחד יכול אבל באמת להטריף אותה לגרום לה להתכווץ בעונג למשוך את זה שעות לחדור ולצאת, להביט בה מתפתלת כשאני בתוכה. להרגיש את הזרימה שלה על הסנטר והצוואר. להעביר את הלשון בכוס שלה בנוגע – לא נוגע. זה מדליק אותי. שיחקנו ככה שעה אולי שתיים ואז הפסקתי. כשאני מעליה מביט לה ישר בעינים הנשימות עדיין מהירות אני חודר לתוכה. בתנועות עדינות נכנס ויוצא. והיא לופתת את רגליה מסביבי מכניסה אותי יותר עמוק. ככה ממש לאט הלחץ נבנה וגודל ואני מרגיש את כל האנרגיות בגוף זורמות לעבר הזין. כמו ההרגשה בפעם הראשונה על רכבת הרים בשלב העליה לאט לאט מצתבר ואז בבום אחד מתחיל להשתגע. הודף את עצמי לתוכה חזק ועמוק ואני קולט את הדמעות בעינים שלה היא מבקשת ממני לבוא מאחורה. לא לתחת אלה פשוט מאחור אני מסובב אותה והיא על הבטן. שוב הלחץ נבנה והיא מכווצת את השרירים ועוטפת עצמה מסביבי כבר לא יכולתי כמעט להתאפק ראיתי לבן בוהק בעינים וכל טיפת דם ואנרגיה בגוף זרמו לכיוון הזין שלי. היא גונחת גניחות עדינות כאלו וחרימה את התחת כדי שאחדור עמוק יותר. פתאום היא החלה לנוע ולתפוס את המזרן עם אגרופים מכווצים. היא לקחה נשימה עמוקה ואז כולה רעדה כמעט עפתי מתוכה דמעות זלגו לה מהעינים תוך כדי שהיא רועדת עם כל חדירה שלי. ואז כל האנרגיה שנבנה בתוכי השתחרר בבת אחת לתוכה בפיצוץ אדיר. לא יכולתי לראות כלום חוץ מלבן בוהק וכל כולי נשפך לתוכה מתאחד עם הנוזלים שלה. ואז השלווה. אני עדיין בתוכה לא מסוגל לזוז וכולי רגוע ממש אהבתי אותה באותו הרגע מן ערבוב של רגשות ותחושות שקשה לתאר. יצאתי מתוכה ונשכבתי לידה התחבקנו חזק והיא בוכה ניגבתי לה את הדמעות והתנשקנו נשיקה עדינה וארוכה והסתובבנו לתנוחת כפית והלכנו לישון. זה לא הסוף זה רק היום הראשון מתוך שבוע וארבעה ימים שהייתי איתה

לרשימת הסיפורים

שלחו סיפור

תלונה להנהלת האתר
סיפורים נוספים מאת לרשומים בלבד הרשם עכשיו חינם

שלחו לנו את הסיפור שלכם

כתיבה אירוטית היא התחביב שלכם?
עברתם חוויה מינית מטריפה?
שתפו אותנו...

אתרי הכרויות
שירותי הכרויות וסטוצים מובחרים
MakeLove
מוכנים לעשות את הצעד הבא בדרך להגשמת כל הפנטזיות ? נשים וגברים סקסיים ממתינים לך
דיסקרטי
להכיר בלי לפרק מסגרות. הירשמו חינם ותתחילו לגוון...
זבנג
אם בא לך משהו חדש? הכרויות קלילות בדיסקרטיות מלאה...
קוי סקס
1900-723133 - הכרויות טלפוניות Free Love
קו ההכרויות הגדול בישראל לגברים ולנשים!